
-
Techniczne/serwisowe
-
Marki
-
Informacje
-
Referencje
- Artists for Kids
- Artseco
- Samarytańska Federacja Pracowników
- dama-tec GmbH
- DLSE Mietmöbel GmbH
- ECO Schulte
- Fontline
- Franz Eisele u. Söhne GmbH & Co. KG
- Hermle DREHTEILE UND UHREN GmbH & Co. KG
- Kieler Tafeln
- LEUBE Zelte und Hallen GmbH & Co. KG
- Minimum
- ReFood GmbH & Co. KG
- Rühls Bestes GmbH
- Stuttgarter Kickers
- THW
- VfB Stuttgart
Solarny rower cargo
Solarny rower towarowy to rewolucja w dziedzinie zrównoważonej mobilności, która sprawia, że neutralny dla klimatu transport ciężkich towarów jest równie łatwy, jak świadomy ekologicznie ruch w rozległych magazynach i innych obszarach korporacyjnych o dużych powierzchniach. W tym celu rower solarny TOPREGAL posiada własny panel słoneczny. Oznacza to, że jeśli w pobliżu nie ma stacji ładowania elektrycznego dla roweru towarowego, akumulator jest po prostu ładowany przez napływające promieniowanie słoneczne. W ten sposób można znacznie zwiększyć i tak już wysoką pojemność akumulatora, zwłaszcza w słoneczne dni, poprzez przymocowanie panelu słonecznego bezpośrednio do skrzyni transportowej roweru. Stamtąd dosłownie zasila on podłączony akumulator zrównoważoną energią słoneczną podczas jazdy.
Rower cargo: napęd elektryczny i słoneczny
Oznacza to, że rower cargo jest jednocześnie zasilany energią elektryczną i słoneczną - w zależności od potrzeb i lokalnych warunków. Jeśli korzystasz z funkcji solarnej roweru cargo, dostosowujesz kąt ustawienia panelu, aby w pełni wykorzystać wydajność promieniowania słonecznego. Napęd elektryczny 36 V ma moc 250 W i zapewnia szybkie przyspieszenie roweru oraz prędkość do 25 kilometrów na godzinę - w tym ładowanie. W końcu czym byłby rower towarowy z napędem elektrycznym i solarnym bez przestronnej skrzyni transportowej, za pomocą której można wygodnie przewozić ładunki, takie jak surowce, dokumenty i wiele innych, z punktu A do punktu B? W tym celu nasz solarny rower cargo ma skrzynię o wymiarach 51 na 72 centymetry, która może pomieścić towary o wadze do 150 kilogramów. Możesz załadować bagażnik nad tylnym kołem dodatkowymi 27 kilogramami, jeśli skrzynia transportowa nie wystarczy.